home intro

“COUTURIER EDWIN OUDSHOORN ONTWERPT EXCLUSIEF LEVENDIGE COUTURE CREATIES MET VEERTIEN LIEVELINGSBLOEMEN” “FASHION DESIGNER EDWIN OUDSHOORN CREATES EXCLUSIVE COLLECTION WITH FOURTEEN FAVOURITE FLOWERS”

case:

Mooiwatbloemendoen.nl The Manor Blooms

Mission

We genereerde zichtbaarheid voor de Lievelingsbloemcampagne van Mooiwatbloemendoen.nl door couturier Edwin Oudshoorn (topontwerper geboren en getogen in de bollenstreek) te vragen om zijn liefde voor bloemen te vertalen naar veertien exclusieve ontwerpen waarin hij de lievelingsbloemen verwerkt. In plaats van de klassieke catwalk - creëerden we een tableau vivant in de historische stijlkamers van art-deco mansion The Manor/Nes116, zodat de verhalen rondom de creaties en lievelingsbloemen letterlijk tot leven kwamen.

To create a buzz around the start of the ‘favourite flower’ campaign of Mooiwatbloemendoen.nl, we joined forces with fashion designer Edwin Oudshoorn (born and raised in Holland’s flower bulb area). Exclusively for this launch, we asked him to translate his love of flowers into fourteen vibrant creations, using the ‘favourite’ flowers from the campaign. Instead of using the classic catwalk to show the collection, we created a tableau vivant in an art deco manor house. In that way, the stories around the creations and the favourite flowers would literally come to life.