home intro

"EEN NEDERLANDS ICOON IS TERUG: TEN CATE LANCEERT VERNIEUWDE EN HOOGWAARDIGE COLLECTIE, VOOR DE HELE FAMILIE"A DUTCH ICON IS BACK: TEN CATE LAUNCHES NEW, HIGH-QUALITY COLLECTION FOR THE ENTIRE FAMILY"

case:

Ten Cate verfrist merk en lanceert vernieuwde collectieTen Cate refreshes its brand and launches new collection

Mission

Nederlands ondergoedmerk ten Cate lanceerde een vernieuwde collectie voor het hele gezin. De collectie van hoogwaardige basics vormt voor elke outfit een goede basis. En een goede basis begint natuurlijk met een goed ontbijt. We toverden een prachtig Amsterdams woonhuis om tot Huize ten Cate. Terwijl man, vrouw, kinderen en opa des huizes bezig waren met de start van de dag, konden genodigden van diverse longlead (mode-) magazines, retail-vakmedia en bloggers vrij rondlopen en aansluiten voor het ontbijt. Met deze pr-introductie maakten we het voor pers mogelijk om heel persoonlijk, kennis te maken met het totale merkverhaal, de ontwerpers en de nieuwe collectie.

Dutch underwear brand Ten Cate launched a renewed collection for the entire family. The collection of high-quality basics forms a good basis for every outfit. And, of course, a good basis starts with a good breakfast. We transformed a beautiful Amsterdam residence into the Ten Cate family home. While the husband, wife, children and grandfather were getting ready for the day ahead, guests of various long-lead (fashion) magazines, retail trade media and bloggers could walk around freely and join in for breakfast. With this PR launch, we gave the media access to the entire brand story, the designers and the new collection – in a very personal way.