home intro

"OPTIMAX VOEDINGSCOMPLIMENTEN" “OPTIMAX NUTRITIONAL COMPLIMENTS”

case:

Optimax, "Voedings complimenten"Nutritional Compliments

Mission

Bedenk een (online) campagne waarmee we awareness genereren voor Optimax Kind. 

Develop an online campaign to raise consumers’ awareness of Optimax Kind.

The idea

Een herkenbare situatie voor veel ouders: je doet je best, maar kinderen eten nou eenmaal niet altijd wat jij wilt. Ouders hebben hierdoor in feite een tekort aan voedingscomplimenten. We maakten een aantal online films waarmee we ouders een hart onder de riem staken. Ouders kunnen gezond blijven koken en hoeven zich niet ongerust te maken, want met de Optimax voedingssupplementen krijgen de kinderen in ieder geval genoeg vitaminen binnen.

A recognisable situation for many parents: no matter how hard you try, children just don’t always eat what you want them to. In fact, many parents suffer from a lack of ‘nutritional compliments’. So we produced a number of online videos to make parents feel better. They can continue to cook healthy meals without having to worry, because thanks to Optimax nutritional supplements, their children will always get enough vitamins.

Execution

We ontwikkelden een aantal online films, een actie-website en rolden een pr-traject uit om het product onder de aandacht te brengen.

We developed several online videos created a campaign website and rolled out a PR plan to promote the product.