home intro

Visie

Wij geloven in de kracht van relevantie, want mensen zitten in eerste instantie niet te wachten op verhalen van merken. Behalve als ze relevant zijn. Dan wel. Dan heeft het de potentie om doorverteld te worden, wordt het nieuwswaardig en willen mensen daar best hun kostbare tijd of zuurverdiende geld aan uitgeven. En het moet wel waar zijn, want we leven niet in een sprookje. Bij elke opdracht gaan we op zoek naar datgene wat in essentie iets heeft dat aandacht verdient.

Wat ons bijzonder maakt, is de combinatie van onze disciplines: creatie, pr en social. We kunnen als geen ander met creatieve inzichten verhalen van merken nieuwswaardig maken zodat mensen betrokken raken en die verhalen willen doorvertellen, waardoor deze gaan groeien. Want mensen zijn de media. We zien een krantenkop niet als het hoogst haalbare, maar reiken verder dan dat. We willen dat onze verhalen het gesprek van de dag zijn bij de koffiemachine, of nog beter, thuis aan de keukentafel.

Voor elke organisatie, non-profit of niet, is het belangrijk dat wat je erin steekt er in veelvoud uitkomt. Om dat resultaat te bereiken, kijken we goed naar wat mensen in het dagelijks leven beweegt en hoe we dat in ons voordeel kunnen gebruiken.

Onze eigen pay-off is Where good things grow. Onder good things verstaan we alles dat iets goeds toevoegt aan dit prachtige leven. Duurzaamheid is voor ons dus geen doel, maar een standaard. Om al het mooie te kunnen laten groeien en dat nog een hele tijd te blijven doen, vinden we het belangrijk dat ons werk daaraan bijdraagt. Of helemaal mooi, mensen aanzet tot een duurzame manier van leven.